Traductor [translator]


diumenge, 3 de març del 2013

El viatge astral

Durant algun temps vaig estar interessat per les espiritualitats new age: energies, chakras i coses així. Després va venir la meva conversió, que com a experiència la recomano perquè no crec que cap viatge astral es pugui comparar (tot i que no n’he tingut), i em vaig oblidar d’aquests temes. Però sempre m’ha quedat una miqueta d’interès, perquè la fe t’ensenya que hi ha molts misteris en Déu, i que als seus dons, com a les seves virtuts, se’ls donen molts noms diferents i s’entenen de maneres molt diverses. Crec que Déu es fa pressent en cada persona que a la seva manera prova de fer el bé i d’ajudar als altres, i que d’alguna manera qui fa això; ja té un peu ficat en el camí.

2 comentaris:

  1. Per desgràcia, capellans i religiosos hem descuidat la part mística de la nostra Fe. Seguint New Age hi ha molta gent que busca precisament això que no ho troben a les esglèsies. Sí que hi és, naturalment, però no ho fem visible. Una abraçada: Joan Josep

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Joan Josep, per les teves paraules i per la amabilíssima visita! Persones com tu em reconforten. Una abraçada ben forta!

      Elimina