Traductor [translator]


dimarts, 14 de juny del 2011

- Meditatiu


Tu que tens els ulls de color verd, de color blau, de color marró. Que tens el cabell ros, i castany, i negre i roig i curt i llarg, arrissat i llis. Les mans grans i petites, aspres i suaus, i la pell blanca i fosca, i ets molt alt i molt petit. Tu que ets tan estrany que no et sembles a ningú però apareixes en tothom. Tu Senyor, que estimes en silenci i en silenci renyes, que crides en els nens i en els ocells i que sempre m’esperes amb una llum encesa. Deixa’m dir-te que estava perdut i tenia fred, que tenia gana i set, i em trobava sol en la foscor de la nit. I em vaig adonar que els meus ulls eren closos i les meves mans tancades, un arbre que no feia fruit. Jo era una mirada buida que es va omplir de la teva presència, només meditant en tu un moment.



8 comentaris:

  1. Hola Manel,avui et deixo unes paraules escrites per un amic ,un bon filosof .

    "jo puc creure en tu, puc creure en mi, puc creure en Déu i això no és suficient, però si confio en Déu, si confio en tu, si confio en mi, aquesta fe que anomenem fiança, es fiança en el nostre interior i es torna confiança. I
    tota confiança genuïna sempre és incondicional i només d’ella pot sorgir l’amor vertader".

    La música,avui amb bon ritme .
    Molt bé Manel !!

    Nuria

    ResponElimina
  2. Ei Núria, aquestes paraules que has publicat són una passada!!! Moltes gràcies per compartir-les! Doncs sí, és important tenir confiança, només així podem tenir esperança. Una abraçada forta! Fins aviat!

    ResponElimina
  3. Hola Manel,amb retard comparteixo amb tu el molt que em vaig emocionar i el goig que vaig endur-me'n en un racó del meu cor ,el dia de les ordenacions a Montserrat.Especialment poder compartir l'alegria que es transparentava en la cara del amic.
    Les paraules del arquebisbe ,cap els monjos , van sorprendre per la seva claredat...Aquí et deixo unes perles ....
    "Creu el que llegeixes, ensenya el que
    creus i practica el que ensenyis, perquè sigueu model d’escoltar la Paraula i de posar-la en pràctica, amb tota fidelitat".
    "No només us dona uns dons per vosaltres,sinó que es perquè els repartiu"
    "digueu que SI,no tinguis por de tu,jo t'acompanyaré,jo seré amb tu"

    Dins el context de tota l'Homilia va ser per treure's el barret !!
    Una abraçada Manel!!
    Nuria

    ResponElimina
  4. Hola Núria, moltes gràcies per compartir aquestes paraules i l’experiència que vas viure, magnífica l’homilia!. Tot plegat encaixa molt bé amb el contingut d’aquesta entrada i amb el vídeo, elements per meditar i mirar la vida amb els ulls de la transcendència. Una abraçada!

    ResponElimina
  5. Hola Núria!!! Quina alegria! t'escric unes paraules quan pugui! Una abraçada!

    ResponElimina
  6. Hola Manel :Demà marxem cap al MIracle,ssiiii ho he posat bé. A la fi la mare ha volgut sortir de casa per anar a passar un parell de dies al Miracle.Ja veus com n'és d'encomanadissa la Pau del indret,Estic contenta, podré passejar,meditar,riure i compartir alguna estona de xarrades.
    una abraçada !!!
    Nuria

    ResponElimina
  7. Hola Núria! Que bonic que puguis compartir amb la teva mare el goig del Miracle! Us desitjo que us ho passeu molt bé! Penso que és important poder compartir les coses que ens fan sentir bé amb les persones importants de la nostra vida, no sempre és fàcil, però dono gràcies de que en el teu cas sigui possible. Una abraçada a totes dues, amigues del Miracle i del camí de la vida.

    ResponElimina